Suggesties / klachten

Izore probeert bij alle aanvragen die zij binnenkrijgt een antwoord te geven op de vraag die wordt gesteld. Wij leveren de best mogelijke laboratorium- diagnostiek, onze medewerkers zijn goed opgeleid en hebben toegang tot hoogwaardige apparatuur/faciliteiten. Organisatiebreed investeren we continu in de verbetering van onze kwaliteit.

 

Heeft u vragen of opmerkingen ten aanzien van onze facturen en tarieven van onderzoek? Kijkt u dan eerst op onze webpagina over tarieven.

 

Suggestie

Heeft u een suggestie ter verbetering van onze dienstverlening?
Laat het ons weten via ons suggestieformulier.

 

Klacht

Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Bespreek de klacht meteen met de medewerker in kwestie. Door uw onvrede kenbaar te maken, stelt u hen in staat direct een oplossing te zoeken of eventuele misverstanden recht te zetten. Meestal leidt dit tot de gewenste oplossing.

 

Wilt u liever niet zelf in gesprek met de betrokken medewerker(s), of bent u niet tevreden over het resultaat van dit gesprek? Dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van Certe; zij ondersteunt naast Certe ook Izore bij de behandeling van klachten.

 

De klachtenfunctionaris kan u helpen om een klacht in te dienen en om de meest geschikte weg te vinden voor de behandeling van uw klacht. Bovendien kan de klachtenfunctionaris bemiddelen als een klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost.

 

De klachtenfunctionaris:

  • werkt onpartijdig;
  • heeft een geheimhoudingsplicht;
  • onderneemt geen stappen zonder uw toestemming.

Zo weet u zeker dat uw klacht bij de klachtenfunctionaris in vertrouwde handen is.

 

Contact met de klachtenfunctionaris:

 

U kunt ook een brief sturen naar:

Certe
t.a.v. de klachtenfunctionaris

Postbus 909

9700 AX Groningen

 

Wilt u zonder de ondersteuning van onze klachtenfunctionaris een klacht indienen? U kunt uw klacht ook indienen via het online klachtenformulier.