Heeft u een klacht n.a.v. onze dienstverlening?
Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Bespreek de klacht meteen met de medewerker in kwestie. Door uw onvrede kenbaar te maken, stelt u hen in staat direct een oplossing te zoeken of eventuele misverstanden recht te zetten. Meestal leidt dit tot de gewenste oplossing.
Wilt u liever niet zelf in gesprek met de betrokken medewerker(s), of bent u niet tevreden over het resultaat van dit gesprek? Dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van Certe; hij ondersteunt naast Certe ook Izore bij de behandeling van klachten. Lees meer...
Wilt u zonder de ondersteuning van onze klachtenfunctionaris een klacht indienen? Vul dan onderstaand klachtenformulier in.
Klachtenformulier
* Privacy Statement
Wij gebruiken deze gegevens om contact met u op te kunnen nemen. De contactgegevens die u verschaft worden tijdelijk opgeslagen in onze administratie, en door dit formulier in te vullen gaat u hiermee akkoord. Lees hier meer over in ons Privacy Statement.