Klacht

Heeft u een klacht n.a.v. onze dienstverlening?

Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Bespreek de klacht meteen met de medewerker in kwestie. Door uw onvrede kenbaar te maken, stelt u hen in staat direct een oplossing te zoeken of eventuele misverstanden recht te zetten. Meestal leidt dit tot de gewenste oplossing.

 

Wilt u liever niet zelf in gesprek met de betrokken medewerker(s), of bent u niet tevreden over het resultaat van dit gesprek? Dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van Certe; hij ondersteunt naast Certe ook Izore bij de behandeling van klachten. Lees meer...

 

Wilt u zonder de ondersteuning van onze klachtenfunctionaris een klacht indienen? Vul dan onderstaand klachtenformulier in.

 

Klachtenformulier

Naam*
Adres*
Postcode en woonplaats*
Organisatie
Functie
Telefoonnummer
Uw klacht
Vul hier niets in a.u.b.